Dagje rust

10 december 2013 - Mount Tamborine, Australië

Hallo allemaal,

Gisteren een dagje rust ingepland. We zijn nu in Tambourine Mountain, vlak onder Brisbane en vertrekken straks weer om verder naar het zuiden te gaan via de Goldcoast. Ook even langs Britz, de camperverhuurder, om wat kleine issues te laten oplossen. Even nu dus geen verder verslag want ook heb ik nu de foto's niet bij de hand. We hebben een dagje gelogeerd bij de zoon van een Ina, in de campervan, en zijn daarvandaan nog wat wandelingen in het Lamington NP gaan doen. We gaan, zoals net al aangegeven, verder naar het zuiden op weg naar Sydney waar we weer een paar dagen zullen blijven. We hebben vele tips onderweg gekregen van mensen op de camping die we tegen het lijf liepen. Zodra we weer meer te melden hebben laten we weer van ons horen. Voor nu is dit het even. Tot een volgende keer.

1. Annemieke:
    10 december 2013
    Tja, de jaren gaan tellen.
    Jullie zijn al op vakantie en dan wil je nog meer rust???!
  2. Lia:
    10 december 2013
    Jahoor, helemaal eens met Annemieke. De beloofde informatiestroom is wel erg dun aan het worden. Je kunt ons niet zo aan ons lot overlaten hoor. Kom op vertel, vertel, foto's, foto's.

En trouwens ook nog de groeten van Lia.
  3. Lineke en Peter:
    10 december 2013
    Groot gelijk een dagje niks: tenslotte hebben jullie nog maanden voor de boeg en voor een normaal mens hebben jullie al een complete vakantie achter de rug. We leven erg mee met jullie avonturen vanuit onze luie stoel: dat is pas rust in de overtreffende trap. We blijven erg benieuwd naar jullie verdere belevenissen.
  4. Frans Teunisse:
    10 december 2013
    een dagje rust........daar droom ik ook van. Bij ons begint lichtelijk de stress toe te slaan: hebben we alles goed geregeld, kloppen de tickets ect. We gaan dit weekend pakken en dan gaat het echte aftellen beginnen. We zijn nog enthousiaster geworden nu we jullie verhalen horen! Op naar een warme kerst!
  5. Ina:
    Ver weg en dichtbij:
    wat was het geweldig om jullie gezamenlijk op Skype te zien en bij te praten. Vincent, Louise en de kinderen hebben erg genoten van jullie bezoek. Nemen jullie wel voldoende rust na in korte tijd zoveel kilometers te hebben afgelegd? Blijf genieten van mooi NSW en de warmte. Wij doen wel een extra hemd aan de komende week!! Tot de volgende blog met mooie foto's. Big hug. Ina
  6. Lisette:
    12 december 2013
    Helemaal met Roland eens ;-). Veel te weinig info en foto's. Kom op zeg, hihi. Hebben we daarvoor net als jullie zo lang hiernaar uitgekeken?

Maar....... als jullie maar genieten. Dat is het belangrijkste.
  7. Ina:
    13 december 2013
    Wat fijn om weer van jullie te horen.
    'k Dacht eerst dat jullie waren ondergedoken in het hippieleven van Byron Bay, het was zo stil.
    Maar als de vakantie te vermoeiend wordt, kom ik wel aflossen.
    Bedankt voor 't verslag en de foto's, het smaakt naar meer...........