Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
370

Over ons

Wij hebben jaren naar deze reis uitgekeken en uiteindelijk zal het dan gaan gebeuren. 2  maanden Australië en 2 maanden Nieuw Zeeland. Er is veel naslag gedaan om goed beslagen de reis te kunnen beginnen, althans door Coby. Ik zie het meestal ter plekke wel.

Over onze reis

Onze reis brengt ons van Amsterdam via Hong Kong voor 2 maanden in Australië waar we beginnen in Cairns en waarna we, na eerst een stukje naar het noorden te zijn gegaan, zullen afdalen langs de kustlijn naar het zuiden. Via veel grote steden en onderlangs via Melbourne zullen we in Adelaide het vliegtuig pakken voor een trip naar het Red Center (Uluru) in Alice Springs. Na een tour van enkele dagen daar nemen we weer het vliegtuig dat ons uiteindelijk zal brengen naar Nieuw Zeeland waar we beginnen in Auckland op het Noorder eiland. We zullen in 2 maanden het Noorder en het Zuider eiland gaan ontdekken. We eindigen in Christchurch waar we uiteindelijk weer het vliegtuig naar Amsterdam zullen nemen met een overstap in Hong Kong. We hopen dan 15 maart 2014 weer gezond en wel op Nederlandse bodem te staan.

Bezochte landen

Wij hebben 47 landen (19%) bezocht:

Andorra, Australië, België, Brazilië, Canada, China, Costa Rica, Cuba, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Ecuador, Egypte, Frankrijk, Gambia, Griekenland, Guatemala, Honduras, Indonesië, Israël, Italië, Jordanië, Kenia, Luxemburg, Marokko, Mexico, Montenegro, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Peru, Portugal, Singapore, Spanje, Sri Lanka, Tanzania, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Uruguay, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zweden, Zwitserland.