Het is bijna zover

9 november 2013 - Gouda, Nederland

Nog even en dan is het zover. Onze reis kan op 17 november  beginnen. We hebben nog veel te doen in deze laatste week maar dat gaat wel lukken. We hebben uiteindelijk iets moois om naar uit te kijken. Leuk dat jullie ons willen volgen op onze reis.

Ons volgende verhaal zal waarschijnlijk uit Hong Kong komen waar we onze tussenstop op weg naar Australie zullen hebben.

We zullen vooral onze kinderen en met name ons kleinkind erg gaan missen. 4 Maanden zijn dan wel erg lang maar voor ons gevoel zal het ook zo weer over zijn. Laten we eerst maar eens beginnen in plaats van nu al te praten over het 'over zijn' van de reis. De voorpret geeft ons ook al een vakantiegevoel.

Tot het volgende verhaal uit Hong Kong.

1. Frans Teunisse:
    9 november 2013
    wij wensen jullie een hele goede reis toe en we hopen jullie te volgen via de mail en straks voor het echie.
    Sterkte met de laatste klussen thuis!
  2. Myranda:
    9 november 2013
    Nog veel succes en voorpret deze dagen! Groeten en liefs van ons! Ro&Myran
  3. Sanne:
    9 november 2013
    Ik zal jullie ook missen opa en oma!
  4. Lisette:
    9 november 2013
    De laatste lootjes. Hier hebben jullie 3 jaar naar toe gewerkt. Nog 1 weekje waterig Nederland, en dan 4 maanden zonnig Down Under. Succes nog met de voorbereiding!
  5. Nan:
    11 november 2013
    Heel veel plezier, geniet samen lekker van alle mooie dingen die jullie gaan zien en meemaken, doe voorzichtig. We gaan jullie zeker missen maar vinden het fijn dat wij jullie wel kunnen volgen, mochten jullie heimwee krijgen komen we wel ff. Een hele dikke knuffel (ga ik nog geven) liefs en vrolijke groetjes, Fred en Nan
  6. Ina:
    15 november 2013
    Een heel goede reis/vlucht naar het mooie Downunder. 'k Kijk vol spanning (en heimwee) uit naar jullie belevenissen en foto's. Pas goed op elkaar en... geniet NOOIT met mate!!!
    Big hug from Ina
  7. Ben & Karolien:
    17 november 2013
    G'day Mates. Jullie zitten volgens ons nu op Schiphol. Het wordt een reis om nooit te vergeten. Enjoy every minute, it will be incredible!
    We kijken nu al uit naar de eerste verhalen! Geniet ervan! Groetjes
    van de Landeggetjes!