We zijn onderweg

18 november 2013 - Hong Kong Int Airport, China

G'day mates,

De reis is begonnen. We zitten nu op Hong Kong airport waar we in het luxe Regal Airport Hotel lekker zijn uitgerust van de reis. De 11 uur vliegen vielen mee. Straks het 2e deel van de reis. Dat zal nog 7 uurtjes in beslag gaan nemen maar dan gaan we ook echt los. Alles is voorspoedig verlopen. Op Schiphol hoefden we niet lang te wachten voordat we konden inchecken. Ik heb een vlucht ook nog nooit zó op tijd zien vertrekken. Service aan boord was zoals je dat van Cathay Pacific kan/mag verwachten: goed. Nu nog even geen foto's want er is ook niet iets interessants om te laten zien. Voor nu was dit het even en we melden ons wel weer zodra er leuke dingen zijn om te laten zien. We gaan er van genieten.
Tot een volgend verslag

1. Lia:
    18 november 2013
    Heee Cle&Co, goed om te horen dat het eerste deel van de vliegreis vlot is verlopen. Cathay is echt prima. Zijn benieuwd naar het vervolg. Veel plezier!!
  2. Frans Teunisse:
    18 november 2013
    Het begint bij ons nu ook te kriebelen, hoewel het nog lang wachten is tot de 22e dec.

Frans.
  3. Myranda:
    18 november 2013
    Hello there, goed om te lezen dat het zo voorspoedig gegaan is. Een goed begin is het halve werk! Nadat we elkaar gisteren "gekruist" hebben op Schiphol, genieten wij inmiddels weer van huis en (vooral) haard! Haha. Gelukkig ook nog wat zon in het verschiet deze winter....
    Genieten jullie heerlijk verder en we kijken uit naar het volgende reisverslag, grtzzzzzzzz
  4. Ineke:
    18 november 2013
    Dat is een lekker begin van jullie reis, altijd fijn, wij zijn in blijde verwachting (hihi) van de rest van jullie reis............
    liefs,
    Ed&Ineke
  5. Ruben:
    18 november 2013
    Veel plezier daar! Ben benieuwd naar jullie avonturen!

Groeten,

Ruben
  6. Lisette:
    18 november 2013
    Heeee luitjes. Neej hoo geloof ik op zijn Hong Kongs. Op naar Cairns en laat dan de echte pret maar komen ;-). Het is wel even vreemd om jullie parkeerplaatsjes leeg te zien hoor <<SLIK>> haha.
    Heel veel plezier en laat die foto's maar komen hoor.