Proloog 3

13 september 2013 - Gouda, Nederland

Nog 2 maanden te gaan. De tijd gaat dringen. Nog zoveel dingen te regelen en doen. De spanning stijgt maar het is een prettige spanning. We hebben al contact met een bekende in OZ, zoon van een goede vriendin van ons, en die informeert ons over allerlei zaken zoals; geen Ozonlaag dus veel smeren (factor 50) en petje op, zorg voor anti muggen spul (kopen we daar wel), kortingspasje voor benzine/diesel en diverse bezienswaardigheden en tips. We hebben ook geprobeerd contact te leggen met 'n familie Castricum in Melbourne. Er wonen veel Castricums in die regio. Allemaal van Tinie en Jan Castricum die in Colac (vlakbij Melbourne) wonen. Misschien gaan we er nog wel langs. Hangt en vanaf of ze dat willen. Dan kunnen we onze stamboom meenemen waar ze instaan. Lijkt leuk maar we gaan niet langs als we niet eerst contact hebben gehad. Verder komen we al lezend steeds de bekende plekken tegen die we al eerder in allerlei bladen hebben gelezen. Gaat dus goed, we hebben dan wel de belangrijkste bezienswaardigheden op de lijst staan. Nog even en we gaan voorbereiden voor Nieuw Zeeland. Zin in.

1. Marcel:
    22 oktober 2013