Hallo familie, vrienden, kennissen, bekenden en andere meelezers

24 december 2013 - Cowes, Australië

Familie, vrienden, kennissen, belangstellenden en andere meelezers.

Gisteren was er niet veel te melden. We vertrokken uit Cann River waar we op een camping gestaan hebben die er erg leuk uitzag maar die geen supervisie had. D.w.z. er moest even terug op de weg bij het hotel betaald worden en dan kon je een plekje op de camping uitzoeken. Er was plaats genoeg en de prijs was meer dan redelijk. We hadden zelfs stroom, water en warme douches. Het was een camping aan een zacht kabbelend klein riviertje wat er erg leuk uit zag. Op tijd weer slapen want morgen op tijd weer op.

Tijdens de nacht hoorden we de regen al op onze camper vallen terwijl Coby d’r schoenen nog bui ten stonden evenals onze beide camping stoeltjes. Tja die werden wel erg goed nacht want het begon die nacht toch echt wel door te regenen.

Ook de volgende ochtend bleef het regenen en hadden we regen tot aan de volgende camping toe. Helaas een natte dag dus. Nou hadden we niet echt veel gepland die dag dus konden we gewoon lekker doorrijden en in het stadje Orbost nog even rondgekeken. Het werd toen net even droog. Toen doorgereden naar Lakes Entrance waar we snle een camping vonden die ons een plek wilde verhuren voor 47,- dollar. Coby gaf aan dat dat toch wel erg duur was en dat we misschien maar even verder moesten gaan kijken. De man liep naar achter, raadpleegde zijn vrouw en rekende voor ons toen ineens maar 30,- dollar. Erg aardig van de man. De keuze was dus snel gemaakt want we konden vast nergens een camping vinden die zó laag geprijsd las deze. Ons plekje werd toegewezen en dat was verder een prima plekje waarna we nog even een wandeling maakten in Lakes Entrance. Erg leuk stadje en bij mooi weer erg veel te beleven. Nu echter was het erg koud en er waren weinig mensen op straat. Nog even naar de zee gelopen maar ook daar was het erg fris. We zijn weer terug gelopen naar de camper en hebben toen maar even naar de TV gekeken.

De volgende dag maar weer vertrokken en op weg nar Philip Island, een eiland vlak onder Melbourne waar leuke dingen te zien zouden zijn en leuke dingen mee te maken zouden zijn. Het weer was weer opgeklaard en de zon scheen weer volop. Op weg naar Philip Island. Onderweg nog even bij McDonald een kop koffie gehaald en Internet uitgeprobeerd maar dat bleek baggertraag te zijn. Daarna via Bairnsdale weer even een opwaardering voor de telefoon en Internet op de telefoon gekocht en nog, op de dag voor Kerst, even wat inkopen gedaan. Alles in huis en dus op naar Philip. Er staan voor vandaag weer 310 km op de teller en totaal hebben we al ca 5800 km onder ons vandaan zien rollen. En we zijn er voorlopig nog niet. We zijn net aangekomen op Philip Island en van daaruit gaan we weer leuke dingen doen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Myranda:
    25 december 2013
    Hoi Cle&Co, wij wensen jullie heel bijzondere kerstdagen! Van Lia moest ik jullie bedanken voor de kerstkaart en ook fijne feestdagen wensen.
    Prachtige verhalen en foto's, op afstand genieten wij met jullie mee! Liefs van ons! Xx
  2. Frans Teunisse:
    25 december 2013
    Wat rijden jullie veel merry xmas in summer