Weerzien Greymouth

6 maart 2014 - Rapahoe, Nieuw-Zeeland

6 maart 2014

Onze Italiaanse campinggast was al vertrokken toen wij de deuren van de camper openden. Hij zou inderdaad vroeg op weg gaan naar Greymouth. Na het ontbijt zijn wij ook die richting op vertrokken. We hebben het campinggeld maar betaald aan de lokale supermarkt want de caretaker was nergens te vinden. Wij kwamen Paolo (zo heet onze campinggast) onderweg niet meer tegen dus hij had er zin in (of waren wij nou zo laat gestart). Omdat we al eerder in Greymouth waren geweest zijn we gelijk maar even boodschappen gaan doen en hebben we de nabij gelegen i bezocht. Daarna even naar de Subway en op weg naar een camping net even buiten Greymouth. Ja, nu al. We wilden weer even een was draaien en het was nu mooi weer dus was dat er de perfecte gelegenheid voor. Overigens was het al weer aardig ‘laat’ geworden en was het ook wel weer eens tijd voor een rustig dagje. Helaas op de camping die direct aan zee ligt weer ‘Sandflies’. Camperdeur maar dichthouden dan en de airco weer aan. Dit keer de airco in de koude stand want het was best wel warm aan het worden. Op het strand nog even want rondgelopen en naderhand daar lekker een kop thee gedronken in afwachting was de was die aan het drogen was. Zoals gezegd, een rustig dagje zo vlak aan het eind van de vakantie en weinig kilometers is ook wel lekker.