Reisdag

27 november 2013 - Balgal Beach, Australië

Vandaag niet veel te melden behalve dan dat we even wat kilometers hebben gemaakt. Onderweg nog even 3 'spectaculaire' (not) watervallen bekeken. Toen doorgereden naar de plek waar we nu zitten. Een camping direct aan zee van de Big4 organisatie. Schitterende camping en geweldige faciliteiten. Blijven hier morgen misschien ook nog staan. Even de was doen. Zwemmen in zee kan even niet want er staat weer een waarschuwingsbord voor Salty's. Maar even op de kant blijven dus. Hebben net kennis gemaakt met een Australische vrouw (41) die alleen op reis was en die wij uitnodigde voor een glaasje wijn. Zij is gebarentolk (doventolk) en zou wel iets voor ons kunnen betekenen in The Gambia. Ze zou het erg leuk vinden. We zijn dus wel erg internationaal bezig. Good'nyou Mate. Nou misschien tot morgen en anders een volgende keer.,

1. Elisabeth miltenburg:
    27 november 2013
    soms willen mijn reacties/berichtjes niet weg.
    Daarom die test
    groetjes Bep

Zelfs in Australie zijn jullie nog bezig met de blindgangers in Gambia.
    succes...ooit??
    groetjes..Bep
  2. Myranda:
    28 november 2013
    Ha Cle&Co,
    Weer goed om te lezen over jullie avonturen. Wat een raar idee dat jullie nog niet eens 3 weken weg zijn en dus pas het eerste begin van de prachtige reis hebben gehad. Bij ons zitten de winterbandjes weer onder de auto en maken we ons op voor Sint en Kerst. Bij jullie straks Kerst onder de palmen. Niet verkeerd! Groetjes van ons!!! Xx