We're Back

29 november 2013 - Airlie Beach, Australië

Na een korte rustpauze in de verzending van berichten richting jullie komen we nu weer op gang. We zaten gisteren op een camping waar geen Internet was en ook geen bereik met de telefoon was zodat tetheren niet mogelijk was. Nu, vanuit Airly Beach is het bereik beduidend beter en zijn we weer een verslag aan het typen. Dit keer ook helaas zonder foto's want we hebben geen leuke foto's kunnen maken. We hadden op Rollingstone, een Big4 camping nogal wat regen gehad en ook daar lukte de verbinding niet helemaal. Vandaag zijn we vertrokken van een camping die heet Alva Beach Camping Park ergens in de buurt van Ayr. We hebben vandaag geprobeerd wat kilometers te maken en dat is (gedeeltelijk) gelukt. We zitten nu in Airlly Beach en hebben wéér geboekt voor een snorkelpartijtje. Coby weet nu hoe het moet en kan er geen genoeg meer van krijgen. Ook gaan we een bezoek brengen aan de Whitsundays Islands en naar White Heaven Island. We moeten daar weer mooie foto's kunnen maken. We zitten nu in Airly Beach zelf en zijn een paar wasjes aan het draaien. Ook dat moet gebeuren. Door de kleffe warmte en de regen is alles wat sneller vuil geworden dan we dachten. Coby is net de was even in de droger aan het doen. Morgen vroeg worden we weer opgehaald van de camping om mee te gaan naar een dagje eilanden. Dit is nou één van de dingen die we ook op het lijstje hadden staan. Ook hier weer een stinger pak aan en dit keer geen foto's (van het stinger pak dus). Ik hoop van de rest wel mooie foto's te kunnen maken en als het meezit zie je die morgen. We blijven hier namelijk 2 dagen om even bij te komen van alle indrukken. Nou we gaan weer even verder en jullie zien ons bericht morgen wel.

1. Lisette:
    29 november 2013
    Ik hoop voor jullie dat Finding Nemo nu wel lukt. Veel plezier en succes!
  2. Jan:
    29 november 2013
    De vele reiskilometers veranderen nog niets aan het vaste rollenpatroon: Clement druk met de foto's, Coby doet de was.
    Hoe draait de wastrommel op het zuidelijk halfrond, links- of rechtsom? Ik schrijf dit zittend tussen allerlei verhuisdozen ivm interne verhuizing (goed gepland Clement!). Groeten, Jan W.
  3. Sanne:
    29 november 2013
    Haha wassen op vakantie. Het is wat. Vind de vraag van Jan wel erg goed. Linksom of rechtsom? Regen valt daar ook van beneden naar boven toch?
  4. Lia:
    29 november 2013
    Hee Cle, is dat wat voor je verjaardag, zo'n stingerpak? Veel plezier nog down under water!
  5. Ferry:
    29 november 2013
    Hahah jaja Ro,, dat wordt een stingerpak voor zijn verjaardag !!!
  6. Frans Teunisse:
    29 november 2013
    Zit nu met mijn hoofd bij een kerstmusical op school en bij jullie reis. De tijd gaat ineens rap. Nog even en wij gaan oooooooooooook!! Jullie genieten! houwen zo.!!
    Frans