Brisbane is in zicht

3 december 2013 - Burnett Heads, Australië

Vandaag niet veel meegemaakt en hebben voornamelijk weer km's gemaakt. We zitten nu in Bundaberg, waar ze ook lekkere rum maken. We gaan eens een flesje proberen. Vanavond gaan we kijken of we schildpadden kunnen zien die het strand op komen. We gaan om 19:00 uur met een Ranger het strand op en wachten tot de schildpadden komen.om hun eieren te leggen. Geen garantie want ze komen als ze willen en dat hoeft niet perse vanavond te zijn. We zien wel. We blijven tot maximaal 02:00 in de nacht. Hopen maar dat we er niet voor niets zitten. Er zijn namelijk steekbeestjes genoeg op het strand en we hebben ieder al minstends 50 steekjes/beetjes op onze armen en benen. Alles went. Vanavond maar eens extra DEET gebruiken en iets dikker aankleden. Het kan 's-avonds ook nog eens een stuk frisser worden. Hopen maar dat we ze zien. Of er foto's van komen weet ik niet want het is er natuurlijk stikdonker en ik weet niet of ik mag flitsen. We zien wel.

Dit was het even vanuit Bundaberg en zolas gezegd naderen we Brisbane waar we waarschijnlijk het weekend zullen aankomen.

1. Marcel:
    3 december 2013
    Hoop dat jullie wat turtles kunnen spotten
  2. Lia:
    3 december 2013
    Ja zeg, zou toch mooi zijn als we wat foto's van de schildpadden kunnen zien. Fingers crossed!
  3. Marcel:
    En de groeten van Lia !