Aankomst Australie

19 november 2013 - Cairns, Australië

Hallo,

Cathay Pacific heeft ons weer veilig en wel afgeleverd in Cairns, Australie. Het is hier drukkend warm na regenbuien (die we overigens niet meegemaakt hebben). Later werd het zonniger en nog warmer. Het is een leuke stad waar je ontzettend veel tours en dergelijke kunt boeken. Dat doen we misschien ook nog wel maar eerst gaan we morgen naar het noorden. We hebben in Cairns nu een eenvoudiger hotel voor de eerste overnachting maar het voldoet prima. Morgen 20 november gaan we de Camper ophalen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan lopen. We houden julie op de hoogte.

1. Marcel:
    19 november 2013
    Hee, top dat jullie goed zijn aangekomen. Genieten maarrrrr!!

Groet uit het "frisse" Voorburg
  2. Annemieke:
    19 november 2013
    Ja, ja, de grote reis is aangevangen. Wij zitten hier in het koude en natte kikkerland van jullie verhalen te genieten. Ben benieuwd naar het verdere verslag en vergeet er niet af en toe een foto bij te doen.
  3. Ben:
    Hallo vakantiereizigers,

Wat een "luxe" problemen hebben jullie zeg. Geniet met volle teugen en vergeet vooral niet dat je LINKS moet rijden!
  4. Myranda:
    19 november 2013
    Hello there! Veilig en well aangekomen dus, fijn! Geniet nog even van een dagje rust voordat jullie zware leven daar begint
  5. Myranda:
    19 november 2013
    Geniet verder van jullie mooie reis en tot het volgende verslag! Groetjes van ons! Xx
  6. Myranda:
    19 november 2013
    Hier ben ik weer even! Zojuist jullie verhalen aan Lia voorgelezen per tel. Ik moet jullie die hartelijke groeten van haar doen en veel plezier wensen! Xx
  7. Nan:
    19 november 2013
    Fijn dat jullie veilig binnebenne! Veel plezier,vrolijke groetjes van ons, Nan
  8. Ina:
    19 november 2013
    Nu kan het grote avontuur eindelijk beginnen.
    Geniet van het mooie Cape Trib (Paradise) en het aangename weer.
    Warme groet van Ina
  9. Frans Teunisse:
    19 november 2013
    6 graden en bijna natte sneeuw. Ben echt wel jaloers, morgen maar eens wat documenten checken voor onze reis. Nog ruim een maand wachten in dit k***te weer. Sint rijdt over de daken.......
  10. Lia:
    20 november 2013
    Zo! De kop is eraf. Nu echt Down Under. Eerst even door de jetlag heen bijten. En dan maar heerlijk genieten van dat mooie eiland. Hoe gaat het met jullie "Strine? Wat een leuk taaltje. Trouwens, jullie reisverhalen zijn tot nu nog wel heel erg kort hoor. Kunnen bijna op twitter. Meer details graag en waar blijven de foto's?

Good on ya, mates!