Afgelopen

15 maart 2014 - Gouda, Nederland

15 maart 2014

Aan al het goede komt een eind en dus ook aan onze vakantie naar Down Under. We hebben het ontzettend goed gehad en hebben heel veel mooie dingen gezien en/of meegemaakt. We zijn nog wel even bezig om alles te verwerken en om er een mooi fotoboek van te maken. Ook hier moeten weer keuzes gemaakt worden over welke foto's en nu wel en welke er nu niet in moeten. Ach, het zijn luxe problemen. De terugvlucht is wat tegengevallen met name omdat de heen vlucht voor ons vanaf Hong Kong 'maar' tot Cairns ging en wel meeviel. De terugreis ging natuurlijk van Christchurch af en duurde dus zeker 6 uur langer dan de heenreis. En dan ook nog 11 uur (ongeveer) van Hong Kong naar Amsterdam. Maar we hebben het overleeft. We willen iedereen bedanken die gereageerd hebben op onze blog en hebben meegeleefd en meegenoten van onze belevenissen. Voor sommigen een stuk herkenning. Voor anderen misschien een drijfveer om er ook eens naar toe te gaan. Als je de gelegenheid (geld, tijd en gezondheid) hebt laat het niet na, het is de moeite waard.

1. Lia:
    15 maart 2014
    Welkom thuis!!
  2. Marcel:
    16 maart 2014
    Welkom in Nederland
  3. Lisette:
    16 maart 2014
    Jammer dat het voorbij is. Ik heb genoten van jullie verhalen en belevenissen.
    Maar het is toch ook wel weer fijn om jullie gisteren te kunnen zien.
    Ik ben benieuwd naar het fotoboek. Het zal nog een hele klus worden om 4 maanden prachtige indrukken in een boek samen te brengen. Veel succes daarmee!
  4. Frans Teunisse:
    17 maart 2014
    Als jullie al heimwee hebben.......kijk dan naar 3 op reis van afgelopen zondag!
  5. Frans Teunisse:
    18 maart 2014
    Ik bel nog maar even niet......die jetlag hè!
    Volgende week weet je niet beter!
    Welkom Thuis.